Powered By Blogger

sobota, 17 sierpnia 2013

Kamera! Światła! Akcja! - czyli krótkie powitanie

Witam Was serdecznie na Cartoons Every Age!

Na początek należałoby napisać coś o sobie, ale muszę przyznać, że nie przepadam za autoprezentacją. Najkrócej mówiąc: uczennica liceum, życiowa optymistka, czekoladoholik i pasjonatka kreskówek :) Po prostu Paulinette!

Mój blog powstał z zamiłowania do filmów animowanych, które nigdy nie przestały mnie fascynować. Mimo, że nie jestem już małą dziewczynką, to nadal mam ogromny sentyment do bajkowych postaci i zamieszkiwanych przez nie światów. Wiele osób w dojrzałym wieku wciąż czerpie przyjemność z oglądania tych produkcji, ale boi się do tego przyznać. Nie wiem czy to kwestia wstydu czy poczucia, że filmy tworzone są z myślą o dzieciach i wyłącznie dla dzieci...
Zamierzam obalić ten stereotyp i pokazać, że niezależnie od wieku można cieszyć się filmami animowanymi. Czyż nie byłoby cudownie znów poczuć dreszczyk emocji i wrócić pamięcią do beztroskiego czasu dzieciństwa? Nadeszła pora, by odkryć siebie na nowo i wprowadzić nieco magii do swojego życia :)

Znajdziecie tu recenzje kinowych premier, jak i dobrze znanych produkcji dostępnych na Blu-ray oraz DVD. Z miłą chęcią podzielę się moimi wrażeniami oraz poznam Waszą opinię na temat danej kreskówki :)

Mam nadzieję, że Cartoons Every Age stanie się miejscem wyjątkowych spotkań koneserów animacji :)


P.S Do końca wakacji będę dodawała posty codziennie, ale w czasie roku szkolnego po filmowe świeżynki zapraszam w każdy piątek (chyba, że uda się wcześniej) :)

 

13 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie
    Obserwuję
    zapraszam do mnie
    anamarafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na bloga:) No to będę czekać na recenzje c:
    Pozdrawiam! http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie;)
    www.olapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kocham filmy animowane, mimo mojego stale rosnącego wieku i będę często tu zaglądać :)
    Dodajemy? ;)

    http://littlerosewood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też, lubię animowane filmy i również chodzę do liceum. Jestem ciekawa recenzji ;) Ładny blog ;D

    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę to wpadnij ;) www.zadbajomnie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. No to czekam ^^
    http://fotografjem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie. ;) Sama lubię bajki te starsze i te, które produkuję się obecnie. Z chęcią będę tutaj zaglądała. ;)
    Pozdrawiam, P.
    Zapraszam do siebie. ;)
    http://immortal-and-dark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam bajki i mogę o tym głośno śpiewać! Z resztą do tej pory czasem oglądam bajki, ostatnio wybrałam się z chłopakiem do kina na Minionki, były same dzieci z rodzicami i my 22-letni studenci XD Ale nigdy nie opuszczę tego co kocham <3 Wspaniały pomysł, mam nadzieję, że cały plan będzie się pozytywnie rozrastał. Dodaję do obserwowanych i dziękuję za komentarz i zawsze zapraszam ponownie:)

    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że w końcu znalazłam bloga z recenzjami filmów! Tego brakuje na blogspocie czy innych serwisach blogowych.:)
    Z przyjemnością będę obserowała tego bloga. :)
    kacikczytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :) Ciekawie piszesz !
    Zapraszam do mnie na konkurs w którym do wygrania jest post promocyjny bloga :)
    http://luuvmy.blogspot.com/2013/08/konkurs.html + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada się bardzo fajnie! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czakamy na dalsze wpisy :D

    http://rysunki3277.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią :)